Jag har blivit utvald till att bli hemligagent i Pisa....

Jag har blivit utvald till att bli hemligagent i Pisa.......eller okej det var inte riktigt sant det där då^^ Men jag har i alla fall blivit utvald till att göra ett stort test som görs över hela världen av PISA. Jag och några till från min skola som går i 9:an ska göra några prvo typ i något och sedan kommer våra resultat jämföras med andra personer i världen födda 93. COOLT! Asså jao det är grymt coolt att dom valde mig, tycker jag^^ I Sverige är det typ 5000 som är utvalda. Jag är en av dom xD Fast jag tror att egentligen är det typ FBI eller CSI eller något sånt där som gör testerna för att hitta nya agenter......så jag ska bli agent, för jag ska lyckas perfekt med testerna:D Gelare och Emily har också blivit utvalda till att göra spiontestet^^

På slöjden idag så skulle gelare och jag hämta tejp på syslödslärarnas kontor som ligger inne i salen och dörren var öppen. Då så vi att det låg ballerina kex där och vi blev väldigt sugna. Så vi gick ut ur rummet eftersom att lärarna var där utanför och skulle se om vi tog några. Men sedan när vi såg att dom höll på med andra saker så smet vi fort in och lyckades sno med oss några ballerinor^^ Sedan smet vi ut ur slöjden och käkade xD mums Haha jao Gelare, jag och Louise får våra ideer men dom där ideerna gör dagen så grymt mkt roligare:DTyvär var inte Louise med på uppdrag ballerinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0