Söndagar är för korta....

Jao jag tycker nog att söndagarna är för korta. Jag hinner aldrig med allt som jag vill göra. Fast det kanske är för att jag är för lat och sover lite förlänge? Men nä det är de inte, hade söndagarna varit längre hade man kunnat sova länge+ hinna med allt plugg+ gör lite ruliga saker. Jag vill ha längre söndagar, jag behöver det!

har tusen saker att göra tills imorgon, jag hinner inte! Asså det är väl inte meningen att skolan ska ta livet av än eller? Jag är så himla stressad och vet inte vad jag ska göra. Jag kan ändå inte bara strunta i skolan utan jag måste göra alla saker. Mitt huvud slutade fungera redan för flera veckor sedan. ajfhsjhfjkfhsaklaksdiauyryskajhfaiusgfuj, ja så känner jag nu.

Oj inga smilisar i hela inlägget, vad har hänt?

Bilder ifrån sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0