Fredag och helg:)

Idag är det fredag, ialla fall i några minuter till^^ Skolan först idag. Gjorde livräddningsprov praktiskt på idrotten och jao nu kan ni känna er säkra runt om kring mig för jag fick MVG! maha jag äger på att rädda folk o de e ju bra de:D Efter skolan var jag med Gelare:) vi såg "mannen utan öde" haha ja, jag såg den igen xD Jag tyckte att Gelare var tvungen att se den och jag ville så gärna se den igen för den e så grymt bra. Den berör verkligen!

maha jag lyckades ha sönder mitt paraply när jag och Gelare var ute och gick. Fast duktigt som jag är så lyckades jag laga det^^ haha ja asså det blev helt cp men nu är det typ normalt igen. Nu ska jag ta o sova snart. Imorgon ska jag vara med Gealre igen, eller Gelalei som Gelares kusin säger xD sov gott, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0