Söndag bara mer o mer

Jag har nog aldrig lyckats plugga så här mycket på en och samma vecka. Inte så många timmar om dagen och så mångar dagar i en vecka. Jag är helt slut och ändå känns det som jag bara har ännu mer att göra nu. Jag behöver sommarlov nu!

Igår var jag med Gelare och vi tittade på Eurovision sc....jag förstår mig inte på musiken som är med i den där tvälingen. Det känns som det var mycket bättre förr för några år sedan, men det kan ju kanske bero på att jag var yngre då^^ Även att jag inte tycker Eurovision är bra så måste man ju titta på det, det är liksom tradition och det blir så himla mycket roligare när man kollar på det med sin bästis :D Då får man sig många gott skratt xD maha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0