Fredagen

Fredagen började i skolan och jag förstörde alla kort som jag tagit. Hm det tror jag i alla fall att jag gjorde. Men hur lätt är det att stå inne i ett rum där det verkligen är kolsvart, man ser absolut inget, inget ljus någonstans, man vet inte om man blundar eller titta. Sammtidigt som det är så där så ska man trä på en filmrulle på någon konstig grej och stoppa i den i något och stänga igen, utan att ta på den där filmrullen och man ser inget. Allt krångla, det gick super bien när vi tränade innan, men självklart måste det ju bli fel när det är på riktigt. När det bara inte får bli fel! Har jag tur så hände det inget, men det skulle vara olikt mig om allt gick perrfah. Maha!

I alla fall efter skolan så hänge jag med Gelare hem. Hennes urgulliga kusin var där, så vi lekte lite med henne:P Så gick vi lite promenix och så. Kul var det:D

Idag fyller mamma år så det blir att åka typ till Nyköping eller nått för att gå på kattutställning^^
Grattis mammi!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0