Lördagssjuk

Hittade min ansiktskräm till sista, men fick gå och leta i varenda affär. Tydligen säljer de bara den på åhlens nu för tiden. Liksom jag fick panik när jag inte hittade den på de andra affärerna där jag alltid annars har köpt den, jag trodde de slutat sälja den. Sjukt om de skulle sluta sälja den, liksom bästa krämen ever!

Köpte även en stor, mysig, svart stickad tröja på bikbok. REA!

Ligger i min säng nu och lyssnar på musik. Äter gräddkola, men jag tappade precis alla på golvet. Jag kommer inte kunna äta dom nu. Mitt golv är inte precis så rent. Jag måste dammsuga! Ska nog ta o se en film snart. Hm ska nog ta och tvätta mina gräddkolor, jag vill ha dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0