Måndag, än en gång

Jag är trött! kanske inte så ovanligt.....
Jag måste räkna matte, men jag orkar inte, vill inte! Jag MÅSTE, annars kommer jag typ inte överleva gymnasiet eller något sådant i den stilen.
Jag har hittat en rolig sida i matteboken som jag vill komma till så jag får jobba med de uppgifterna! Så jag har ett mål, ganska orimligt mål eftersom den sidan är ca 100 sidor fram eller något sådant. Typiskt också att det bara är en sida med de roliga uppgifterna, varför kunde det inte vara mer av dom och mindre bråk blä grejs?!:O

Gelare och jag fick svininfluensan ett tag under kemin idag. Seriöst det var riktigt creepy! Först dog Gelares hals, sedan någon minut senare så dog min! Men de återuppstod sen till slutet av kemin. Nu mår jag normalt, mitt huvud är tungt och liksom konstigt som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0