Torsdag, 090910

Nej vet ni vad jag märkte att jag missade igår!?:O Det var ju 090909! Det hade ju varit så roligt att skriva det:(

Haha igår på datakunskapen så tyckte våran lärare som vanligt att jag och Gelare var helt iq befriade. Han pratar verkligen med bäbis röst med oss två "Ja så ja, kan du trycka på den knappen? Ja bra, jätte bra!" xD

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade spanska, svenska och idrott. På svenskan var Gelare och jag i biblioteket och letade efter olika informationsgrejer i Nationalcyklopedin, jätte ruligt!

Föresten på söndag börjar ju One tree hill igen! Så jag har längtat efter det, älska one tree hill!<3 maha!

Jag har märkt att jag använder väldigt mycket utropstecken nu för tiden, sorry!

Kommentarer
Postat av: Emily

HAHA ja, han pratar likadant till mig, och försöker få mig att släppa musen/tangentbordet, men det är bara att hålla kvar och skrika frustreratt ill honom att man faktiskt KAN! XD

2009-09-13 @ 20:49:13
URL: http://auroraemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0