Torsdag, regn, åska, blixtrar, barack

Today skolan som vanligt.
När vi skulle ha idrott så började det självklart spöregna och sedan började det blixtra och åska, då slapp vi idrotten. men vi hade ju redan tagit oss ner till edberga, så jag var dyngsur! Gömde oss i en slags kontainer ett tag. Sedan gick alla hem efter ett tag när de inte orkade vänta längre, alla förutom Gelare och jag då. Aldrig att vi går ut när det blixtrar!!!!!
Så Gelare och jag gick in i den gula baracken för att vänta tills det var över. Haha det var kul! dansade loss och aktade oss för dörrmonstret:O Vår sjuka fantasi xD Sedan kom det småbarn som skulle ha idrott och de byter ju om där inne så då gick vi ut. Då hade det slutat regna. Det var iskallt och extra kallt med när vi var genomblöta. Så Gelare ringde efter sin pappa så han kom och hämtade oss efter en liten stund. Under tiden medans vi väntade på honom så mötte vi Henrik, våran idrottslärare som vi hade i högstadiet så vi var lite sociala med honom en liten stund.. Sedan kom jag hem blöt och käkade våfflor!:D

Nu mår jag sjukt illa, tänkte att det kunde vara kul att veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0