2010-12-13

Sankta lucia...
... det är måndag!

Höll på att frysa ihjäl imorse!
Först och främst fick jag stå och vänta på bussen i typ minst 25 min, sen var det ingen värme i (den annars så varma sköna) bussen! Seriöst försökte de få en att dö elr?:O
Det var verkligen iskallt och hela jag var en isbit... (det kom ju till-och-med rök när man andades, i bussen!)
mina händer ska vi ju inte prata om, även att jag hade jättetjocka vantar så kunde jag inte röra mina händer när jag kom till skolan...

Sedan när jag väl hade tinat upp så var det dags att åka bussen hem... då dog jag igen...

Nu lever jag iaf(Y)

Funderar på om man ska sova snart... ska skriva lite engelska till (bok-analys, weeei)...
hm elr först ska jag träna lite, fick världens lust och då e det ju synd att bara kasta bort den på tråkig engelska...(Y)

Snart är det jul iaf och jag saknar julkänsla, mardröm och jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Maha, problems! ;D

För övrigt så vill jag gärna ha sommar nu, ganska så mkt faktiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0