fredag 2010-12-03

Today e det fredag!

Jag är helt slut och somnar när som helst!:O
Kul(Y) det e fredag... men jag behöver sova... innan jag döör...

Today kom Louise och hälsade på Gelare o mig i vår lilla trevliga skola, nice;D (Y)
(fast Louise skola äger!) 
jag ramla av stolen som vanligt...(alltid i samma datasal med)
vi var tvugna att skriva vårat arbete med konstiga tecken...(vi fick sitta och gissa,testa oss fram för att hitta rätt bokstäver samt tecken pga datorn hade seriösa problem, tillsist fick vi kopiera bokstäver/tecken från google,nice (Y) tog ju lite sådär lagom extra tid)

Min phone lever sitt egna lilla liv ;)


haha seriööööööst jag dör(ne inte dör) när jag ser den här bilden xD
vad har hänt med min arm?!:O  den ser ut som en plast/alien/åra/grodben/inte hör hemma där -arm xD Maha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0