Torsdag, jag é klar!

Vet att det inte är torsdag längre men jag tänkte ändå berätta lite om den och kan ju även passa på att berätta om onsdagen med^^

I onsdags så var jag med Louise efter skolan. Haha det snöade sjukt mycket när jag skulle gå hem till henne, så när jag kom fram såg jag verkligen ut som en snögubbe och det menar jag verkligen! Hela jag var vit, till och med ansiktet var dränkt i massor snö. Det gick liksom inte att få bort, det kom ny snö hela tiden :S Hoppas bara inte jag träffade någon som jag känner......

Torsdag så var jag i skolan som vanligt. hade boxersize (eller vad det nu heter) på idrotten och direkt efter idrotten så gick Gelare och jag till gymmet och tränade :p Så idag har jag tränat ordentligt^^ Sedan har jag suttit hela kvällen (eller ja typ natten är det ju nu) med estetiskgrejen, fy! Men nu e jag äntligen klar!!!

Idag så ska jag till skolan, har bara en lektion och tror det e kemi lab. Sen måste jag göra en bokanalys, vad roligt! :D (okej kanske inte) Jao sedan ska jag ju va med Gelare med ;D Maha!

Jag känner mig hur seg som helst och måste verkligen sova nu om jag ska orka upp kl 6 :0
Ursäkta om inlägget e helt cp men det blir så när man själv är typ urfunktion! haha jag vet inte vad jag snackar om xD

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0