Helt slut!

Jag e helt slut nu! Mina ben värker, min rumpa värker och mina fötter e nästan döda men inte helt för jag känner den hemska smärtan i dom! Men det e det värt, jag har haft en underbart rolig dag i Linköping med bästis Gelare :D

Det blev några timmars shopping (jag köpte bara ett par solgalsögon xD), skäggetorp och slutligen bio (eclipse). Eclipse var helt okej asså, den var bra, bättre än new moon MEN jag tycker fortfarande att den första filmen e den bästa^^

Hände massa roliga saker xD Bla träffade vi på en trevlig fransman på bussen från skäggetorp;D

Ja sen är vi kom hem blev jag attackerad av en fluga som verkligen var ute efter mitt öga! Jag försökte vifta bort den (då brukar de ju flyga iväg) men den gav inte upp utan försökte verkligen tränga sig in i mitt öga!!!!!:O jag hann rädda mitt älskade öga!

Ja det var lite av min dag^^

Imorgon blir det att umgås med Gelare och Louise! Very mucho fun:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0