Mattegeni

Maha Sofia é glad, fick nämligen reda på att jag fick MVG i matte A, MVG!!! Det e stort när jag lyckas få MVG i matte, det här kan jag nog leva på i flera dagar, kanske tom veckor!
Maha kommer ihåg en gång när jag vann en mattetävling i typ 5:an elr 6:an. Fick komma fram på avslutningen i kyrkan för att få mitt pris, en biobiljett. Shit vad stolt jag var då, det där skröt jag med sen i 2 år (troligen för att jag egentligen e sämst på matte) Fast egentligen var det ju mest tur att jag vann den där tävlingen, de drog ju några vinnare av alla de som haft rätt men det behöver vi ju inte veta om. Jag vann för att jag är ett mattegeni! :D

Annars har jag typ klarat av allt nu i skolan, måste bara lämna in min insändare och den e ju klar fast kanske ska skriva om den ändå, men jag orkar nog inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0