Tidig dag

Sofia är redan vaken elr a egentligen vaknade jag redan vid 5.45 elr nått pga min mage! Mådde så jäla illa så jag vet inte vad och det värsta e väl att det e mitt eget fel. Jag åt pizza igår även att jag vet att hag typ inte tål det utan alltid mår sämst efteråt, inte kul! Hur kunde jag va så dum ihuvudet? Nu e det nog bättre men bara för det kommer det nog bli sämre än någonsin nu....

Aja dom där tabletterna jag äter misshandlar också min mage. Tur att det e sista dagen idag som jag beöver ta dom. Seriöst jag känner inte att dom har hjälpt mig något, bara orskat mer problem!

Snart ska jag gå upp ur sängen och fixa mig lite om jag orkar, försöka äta frukost och sedan åka in till Linköping för att köpa lite grejer.

Oj jag har inte gjort en enda smilies i hela inlägget, vad e det här...:O:S:P:D;)^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0