2010-11-30

tisdag today, a lot to do!

Har smahällskunskapsprov på torsdag, ska bli jättekul, verkligen! (Y)
1. jag börja kursen nyss typ, några veckor sedan (alltså mer en halva kursen hade varit)
2. pga det har jag aldrig varit med på någon genomgång av det vi har prov på
3. jag måste sitta alldeles själv och sammanfatta hela kapitlet för att få någon information, allt det som de andra har fått lärar-hjälp till
4. jag vet knappt ens vad det handlar om
5. det är massor
6. jag kommer somna innan jag tagit mig egenom de första tio sidorna
7. jag kommer inte ha tid till att plugga på all fakta när jag sen väl är klar
8. jag har spanskaprov till torsdag
9. jag kommer faila
10. jag tillåter mig själv att faila
11. klarar jag provet är jag bäst i världen
12. i alla fall stoltast*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0