Mondayyyyyyyyy

Today e det måndag, softish måndag

Slutade redan 10.20 för att hinna hem och sedan göra en intervju (intervjua en "ledare" chefsbibliotekarie)
Så då var det avklart iaf, då har jag bara 999999999999984908493 grejer kvar att göra...

Maha mina ben är helt blå från i lördags:O Gelare och jag hade typ klump-dag, jag gick in i hennes soffbord( menar verkligen rakt in med fart, kraft o allt) minst två gånger... Gelare tappade allt och ja, hon var klantigast ever! Fast kul hade vi, som vanligt blev det problem när vi skulle laga mat (vi kan inte laga mat tillsammans, tror det e mitt fel för jag kan inte laga mat) och det blev ju inte direkt bättre av vårat tillstånd....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0