ett val för 1 år sedan

För lite mer än ett år sedan så var jag och shoppade, hittade en helt underbart fantastisk klänning som verkligen satt perfekt! Jag köpte den inte.... jag tänkte vänta tills nästa gång istället, för liksom hur står e chansen att den tar slut överallt... vad tänkte jag med?!!:O Självklart fanns den inte kvar sen, inte någonstans!(men har aldrig sett någon med en sådan klänning) Jäla pucko Sofia!!

Seriöst det där e ett val som jag ångrar än idag, den var ju verkligen perfekt! Fatta att jag ens kommer ihåg det där och verkligen väl med. Den var speciell ass, varje gång jag går in på affären där den fanns så tänker jag på den... än idag, liksom mer än ett år sedan! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0