Almost död gr 999999999999934289384782!

Jag e trött, helt slut! Skulle kunna somna när som helst men vill inte sova än ju;O

Iaf så har jag ju börjat på infokomp, supernöjd över det!(Y)
Seriöst så mkt som jag har jobbat den här veckan (pluggat) har jag inte gjort i hela 2:an samanlagt(o säkert en bit in i 1:an)! Jag jobbar på lektionerna, det var evigheter sedan jag gjorde det typ (iaf i mer än en halv lektion) och det känns bra. Har även jobbat hemma, jag kanske äntligen håller på att lyckas bli en pluggis! :D Sjukt, jag känner mig som en ny människa med helt nya krafter, med ork och vilja! Antar att jag blivit mer motiverad nu när jag får gå något som passar mig bättre ;) (och så har jag en del att ta igen och om jag inte vill hamna för långt efter så måste jag jobba ifatt så fort som möjligt)

Idag blev vi även bjudna på frukost på matten, mysigt var det;) (Y)

Ja det har iaf varit en händelserik vecka...

Det tar på krafterna att leka smart... får se hur länge det här kan hålla sig (alltså att jag pluggar), hoppas det håller en liten stund till iaf och att jag inte känner mig själv;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0