Helg- blogg

Det känns som min blogg e en helgblogg....
Men jag tänker ut saker att skriva men sen skriver jag dom inte, då tror jag att jag har skrivit dom men jag var för lat för att göra det..... ;P

Nu e det fredag iaf, jag e förkyld gr 99999999999999999284903242! Inte kul! Att vara förkyld e något av det värsta jag vet! Hur kul e det när näsan o halsen lever sitt egna lilla liv?!:O

Funderar på att titta på film, var länge sedan jag så "A little princess", typ månader tror jag! Seriöst så vet jag inte hur många gånger jag har sett den filmen, jag kan nog hela filmen utantill ;D (Y) Men det är en film som man bara inte kan tröttna på, den blir bara ättre o bättre. Seriöst en av de bästa filmerna ever! Den har verkligen allt, ouw vad jag älskar den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0