nya Sofia

Jag har städat mitt rum. Jag har STÄDAT mitt rum!!:O
Sofia är duktig ;D(Y)

Sedan har jag även nästan skrivit klart fysik-labraporten
Sofia är duktig ;D(Y)

Nu funderar jag på att räkna matte
Sofia är duktig ;D(Y)

Ska börja lägga ut lite mer bilder i bloggen med, det blir ju mkt roligare med bilder (men brukar aldrig orka leta efter bilder)
Sofia är duktig ;D(Y)

Jag vet inte vad som har hänt med mig, tror jag e påväg att börja om med mitt liv, mitt liv som ordningsam! Seriöst så ska jag försöka med det, jag ska försöka bli pluggis! Aldrig mer skjuta upp saker o ting utan ta tag i det direkt. Jag e sämst på att plugga men nu ska det bli ändring på det!

Haha ja vi får väl se hur länge det här kan hålla sig, kanske lyckas hålla det i en vecka elr iaf så kanske jag räknar matte idag...


Bilden heter "Tömd i soptunnan"



Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn var fiiiiiiiiiiiiiin :DDD

2010-09-13 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0