2011-01-17

Today e det måndag...

jag har inte orkat blogga, typ glömt bort, varit för lat eller varit upptagen med annat;D
Maha!

Idag var det iaf skolan, alla andra på skolan förutom Gelare och jag har estetisk-grejs (vi har redan läst kursen(Y)) så halva dagen har vi inga lektioner... fast vi e ju tvugna att göra fysik... så vi blir klara med den... alla andra e ju klara med den.. inte vi... jag hade hellre haft kvar estet än fysiken...

Vi åt lunch på ljunkan med (precis som nästan alla andra måndagar), nice (Y)
sen efter vår enda riktiga lektion (svenska, fast vi åkte till biblioteket för att leta fakta.. så det blev inte så seriöst heller) så blev det IKANO o lite shopping ;)

Blev iofs inte mkt shopping.. hade ju inte så mkt tid... blev några nagellack och mascara (Y)

Haha som vanligt klanta vi till det med bussen... bra jobbat Sofia och Gelare!
Vi tänkte innan vi gick in i Ikano att vi skulle kolla när bussarna gick tillbaks till rese... vi gjorde det o räknade ut..vi märkte att vi inte skulle hinna med bussen... vi gick ut för att kolla när nästa kom så vi inte skulle missa den med...
då stod det massa folk där o vänta på bussen, det stod att det var 16 min kvar och typ 29 på andra... vi tyckte dom var dumma i huvudet som stod där ute i kylan hela 16 min innan bussen skulle komma!
Vi gick in på IKEA för att vänta... när det var 8 min kvar gick vi ut igen...
Alla var borta! Wierd tänkte vi...
... sen insåg vi att den bussen som vi "missade" antagligen var någon minut sen...
Alltså vi e sjuka i huvudet, det borde vi ju fattat... hade vi varit tillräckligt inteligenta hade vi hunnit med bussen till åtvid med... det gjorde vi ju inte nu, vi fick ta tåget som gick lite senare och vara oindivider!

Haha så typiskt Gelare och mig, seriöst bussar tycker inte om oss!
Vad/hur vi än gör så blir det alltid fel med bussarna xD
Åk aldrig buss med oss om ni vill komma fram säkert och framförallt i tid ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0